Het coronavirus is het gesprek van de dag. De gezondheid van onze huurders, relaties en medewerkers staat voorop. We willen graag bereikbaar voor je blijven en onze dienstverlening zoveel mogelijk door laten lopen. Dit doen we op de volgende manier:

  • Wij zijn bereikbaar via de telefoon (020) 621 43 33 en onze website www.dekey.nl.
  • Onderhoudsbeurten aan je woning of woongebouw blijven doorgaan. Alle vakmannen werken volgens de richtlijnen van de RIVM.
  • Zijn het werkzaamheden in je woning? Voordat onze medewerkers bij je langskomen, vragen we of je last hebt van verkoudheidsklachten of verhoging. Zo ja? Dan maken we een nieuwe afspraak met je. Ook vragen we of je onlangs op vakantie bent geweest naar een land met code rood of oranje. Als dat het geval is, dan maken we de afspraak pas na 10 dagen (vanaf het moment van thuiskomst).
  • Als we bij je voor de deur staan, begroeten wij je met een glimlach. Wij schudden geen handen en houden we minimaal 1,5 meter afstand. Ook dragen wij voor jouw en onze bescherming, beschermende middelen (zoals een mondkapje of gezichtsscherm).

Wil je een afspraak voor een reparatie afzeggen?

Neem dan contact met ons op. Dan verzetten we de afspraak.

Heb je door de coronacrisis moeite om je huur te betalen?

Neem dan contact op met De Key. Samen kijken we of er voor jouw situatie een passende oplossing mogelijk is. Klik hier voor meer informatie.

Heb je vragen?

Neem dan gerust contact op met De Key, via info@dekey.nl of via telefoonnummer (020) 621 43 33.