Geschillencommissie

Heb je een klacht over De Key waar we samen niet uitkomen? Dan is er sprake van een geschil. Je kunt deze voorleggen aan een onafhankelijke Geschillencommissie.

De Key werkt met twee Geschillencommissies: één voor de bewoners van Amsterdam en Diemen en één voor de bewoners van Zandvoort.

Onafhankelijk

De commissie bestaat uit drie onafhankelijke personen die niet werken bij De Key. Ze beoordelen je klacht en het standpunt van De Key. Ze kunnen je ook uitnodigen voor een persoonlijk gesprek. De Geschillencommissie doet binnen een paar weken een uitspraak die bindend is in Amsterdam, Diemen en Hillegom. De Key mag niet afwijken van deze uitspraak. In Zandvoort mag De Key alleen met een goede motivatie afwijken van de uitspraak. De exacte termijnen en spelregels bij het indienen van een geschil vind je in het Geschillenreglement.

Geschil indienen

Je kunt een geschil schriftelijk, per brief of e-mail, indienen.

Bewoners Amsterdam en Diemen

Woonstichting De Key t.a.v. De geschillencommissie
Postbus 2643
1000 CP Amsterdam
geschillencommissie@dekey



Bewoners Zandvoort

Regionale Geschillencommissie Woningcorporaties Zuid-Kennemerland, IJmond en Haarlemmermeer
Antwoordnummer 1872
2000 WC Haarlem
mail@geschillencommissie.net

Voor bewoners in Zandvoort is het ook mogelijk een geschil in te dienen via een online klachtenformulier.